czwartek, 26 października 2017

Modlitwa na rozpoczynający się dzień



Panie! Daj mi w spokoju ducha przyjąć wszystko, co przyniesie mi dzisiejszy dzień. 
Daj mi całkowicie oddać się Twej świętej woli. W każdej godzinie tego dnia, 
we wszystkim kieruj i podtrzymuj mnie.

Jakichkolwiek bym nie otrzymał wieści w ciągu dnia, naucz mnie przyjąć je ze spokojną duszą i niezachwianym przekonaniem, 
że wszystko dzieje się według Twojej świętej woli.

We wszystkich moich czynach i słowach 
prowadź moje myśli i uczucia.

We wszystkich nieprzewidzianych zdarzeniach nie daj zapomnieć, 
że wszystko pochodzi od Ciebie. 
Naucz mnie otwarcie i mądrze postępować z każdym członkiem mojej rodziny, 

abym nikogo nie zasmucał.

Panie! Daj mi siłę znieść trudy rozpoczynającego się dnia 
i wszystkich wydarzeń w ciągu niego. 
Kieruj moją wolą i naucz mnie modlić się, mieć nadzieję, wierzyć, miłować, cierpieć 

i wybaczać.

Amen

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz