środa, 20 grudnia 2017

Święta Teresko,


Święta Teresko, 

Twoją Drogą Małą Dzięcięctwa Duchowego, 
Dobrą Nowiną naznaczonego... 
nim świt nastanie, nim nowy dzień zadnieje, 
a nieczułość zimnej nocy zabije Nadzieję... 
ZAPROWADŹ MNIE 
Do Dzieciątka Jezus... do żłóbka w Betlejem 
Tam, gdzie Jedyny BÓG 
przybrawszy postać CZŁOWIEKA 
MILOŚCI czeka!


O święta Teresko, moja Kochana, 

wskazuj mi szlak mego wędrowania! 
A ja krocząc Twoimi śladami, 
w drodze mej pozbieram wszystkie płatki kwiatów, 
które Ty różanym deszczem ześlesz mi z zaświatów!


Pachnącym płatkami sianko przyozdobię... 

wyścielę stajenkę, utkam Dziecinie sukienkę, 
ogrzeję uśmiechem przyniesionym w sercu , 
a serce swe Mu złoże na różanym kobiercu!


Niech ono Mu będzie: złotem, kadzidłem i mirrą... 

moim darem i ofiarą tak bardzo Mu miłą! 
A wraz z mym sercem, me troski przyniosę... 
i swoją modlitwę... 
za mych Bliskich... poproszę... 
aby im Boże Dzieciąteczko, 
hojnie błogosławiło 
i zdrowiem, i szczęściem na ziemi darzyło!





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz